Jak wypromować wydarzenie kulturalne za pomocą leżaków reklamowych?
Jest tylko jedna forma reklamy, która budzi natychmiastowe skojarzenie z latem, plażowaniem i relaksem – leżak reklamowy. Nie dziwi więc, że leżaki wypełniają w lecie wszystkie ogródki przy lokalach gastronomicznych i barach, tarasy hoteli czy tereny należące do ośrodków wypoczynkowych. Z kolei w zimie korzystają z nich chętnie klienci restauracji i kawiarni zlokalizowanych w pobliżu stoków narciarskich, by rozgrzać się w promieniach zimowego słońca. Leżaki można też znaleźć w przestrzeniach zamkniętych – wypełniają punkty spa i biurowe strefy relaksu. Nie może ich więc zabraknąć także na żadnej imprezie plenerowej.
Jaka jest funkcja leżaka reklamowego na wydarzeniu kulturalnym?
Leżaki reklamowe to nieodłączny element letnich imprez pod chmurką. Wykorzystywane są jako znakomity nośnik reklamy na festiwalach, lokalnych festynach i imprezach sportowych, podczas miejskich eventów o dowolnym charakterze, a także na okolicznościowych przyjęciach. Mówiąc ogólnie, wszędzie tam, gdzie zaplanowana jest strefa relaksu, muszą znaleźć się leżaki reklamowe. Organizatorzy wydarzeń kulturalnych dbają o to, by uczestnicy mogli wygodnie usiąść i odpocząć, a przy okazji sponsorzy imprezy za pomocą leżaka z logo firmy mają doskonałą szansę na skuteczną promocję.
Jakie informacje przekazują odbiorcom leżaki reklamowe?
Nadruki, które mogą się pojawić na tkaninie leżaków, stanowią fenomenalną formę reklamy. Oryginalne projekty przyciągają uwagę i dzięki temu przekazywana informacja zyskuje coraz szerszy zasięg. Jeśli leżaki reklamowe mają zostać umieszczone na terenie wydarzenia kulturalnego, warto postarać się, by zawierały ważne informacje na jego temat. Odpowiednio czytelna i atrakcyjna dla oka grafika w naturalny sposób przyczynia się do zwiększenia popularności imprezy.