Jakie właściwości powinien mieć porządny leżak reklamowy?

W ostatnim czasie leżaki reklamowe stały się jedną z najważniejszych form promocji produktu lub marki. Ich popularność wynika z tego, że są niezwykle przyjazne odbiorcy – w końcu nie na każdej reklamie w przestrzeni publicznej można wygodnie usiąść. Leżaki, które wpisały się zarówno w pejzaż letnich imprez plenerowych, jak i zimowego apres ski, w znakomity sposób realizują dwa ważne zadania na raz – przynoszą bezpośrednią korzyść potencjalnym klientom, którzy mogą się na nich zrelaksować, a także w nienachalny sposób reklamują markę. Jakie są zatem cechy dobrego leżaka reklamowego?

Co wpływa na komfort użytkowania leżaka reklamowego?

Jeśli leżak reklamowy ma skutecznie wypełniać swoje zadanie, przede wszystkim musi być solidnie wykonany. Jego konstrukcja powinna być stabilna, a elementy, z których jest zbudowany – wysokiej jakości. Warto oczekiwać, że drewniane leżaki reklamowe będą wyposażone w zabezpieczenia przed nagłym złożeniem się oraz w kilkustopniową regulację nachylenia. Najbardziej funkcjonalny leżak może być wykorzystany do siedzenia przy niskim stoliku, jak również w czasie leniwego odpoczynku w pozycji leżącej. Istotną częścią leżaka jest także tkanina. Powinna być ona mocna, jak najbardziej odporna na ścieranie i płowienie, a także wytrzymała na spore obciążenie. Sposób składania leżaka powinien być prosty i intuicyjny.

Kiedy leżak reklamowy skutecznie promuje markę?

Dobrze wykonany i przyjazny w użytkowaniu leżak przekłada się na postrzeganie marki jako profesjonalnej i dbającej o swoich klientów. Z perspektywy reklamy ważne jest, by nadruk na tkaninie był atrakcyjny, przyciągał wzrok, a jednocześnie był czytelny i miał jasny przekaz. Bezwzględnie musi on również wykazywać wysoką trwałość, by leżak reklamowy mógł jak najdłużej wypełniać swoje zadanie.